Subject: FW: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk - küsimus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 10:00:10 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/21545-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kristjan Toro <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 21, 2025 2:30 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk - küsimus

Tere

Saadan projekti kooskõlastamiseks.

Projekti leiab järgnevalt linkilt:

<https://itkinsener-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/kristjan_toro_itk-ib_
ee/EsSWMrC_ePlLt7hKQKr3UMsBNWsTCIFZdkbq5w0OC8NpLA?e=iR4oeI>  23028 -
Sideprojekt

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 14, 2025 10:03 AM
To: Kristjan Toro <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk - küsimus

Tere

*	Vaatasime antud asukoha üle ning erandina saame kaaluda antud
asukohta kaeviku lubamist, ilma et tuleks teekatte taastamist ette näha.
Selleks palume projektis esitada antud asukoha kohta vastav taastamise
läbilõige (roosa kontuur) (sh kõrguslikult kooskõlas). Taastamisel
arvestada nõlvusega 1:1 ja läbilõikel kajastada puurimiskaeviku sügavus.
Hetke hinnangul tundub, et taastada tuleb riigitee nõlv ja teepeenar, kui
kaevik jääb sügavusega 1m.

*	Samuti juhime tähelepanu, et TRAM maaüksusel mahasõitude all,
riigitee all, kergliiklustee all (sh ka kulgemisel) tuleb sidetrass rajada
min 1,5m sügavusele, bussipeatuste asukohtades min 2,5m sügavusele jne.

Vastavates lõikudes ja asukohtades palume kajastada ka asendiplaanil min
sügavuse nõuded.

*	Lisaks juhime tähelepanu, et antud asukohtades tuleb sidetrass
rajada min 1,5m sügavusele, kuid arvestada tuleb ka ristuva vee ja kanali
trassiga, mis võib paikneda samal sügavusel.

Seega palume lähtuda vee ja kanali teostusmõõdistusest (kajastada ka
andmed asendiplaanil), ilmselt tuleb sidetrass rajada sügavamale kui 1,5m.

Juhime tähelepanu, et tähelepanekuid võib materjalide esitamisel
lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kristjan Toro
Sent: Monday, August 4, 2025 3:57 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Liina Randvoo < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk - küsimus

Tere

Kirjutan seoses sideprojektiga 23028 – Aespa aleviku sidevõrk.

Suvila tee 22 (31705:035:0110) juures oleks vaja rajada puurimiskaevik.
Hetkel jääb puurimiskaevik teest 1,15m kaugusele.

Millistel tingimustel võiks rajada sinna puurimiskaeviku?

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611